Friday, February 5, 2010

I Love Himalaya Products..

 

 
 pic courtesy from http://www.himalayaherbals.com

Produk2 di atas merupakan himpunan toiletries baru semenjak saya jatuh cinta dengan anti-dandruff shampoo 5 years ago..shampoo ni ibu saya yang pakai as recommended by pharmacist kt Guardian..saya dengan tak sengaja menerai shampoo ni sebab kebetulan shampoo saya dah habis..oh baunye memang tak leh blah..ala2 rumput gitu..tapi, magisnya ketombe di rambut saya semakin berkurangan day by day..since that, saya beli sendiri for own use..

tapi, bila dah masuk kolej, terpengaruh dengan botol2 shampoo kengkawan warna warni..rejoice lah, pantene lah, head & shoulders lah, loreal elseve lah..maka hilanglah himalaya saya begitu saja..sampai dah keje 2008, ketombe menggila sebab baru belajar hidup sendiri, merantau ke KL dari Seremban demi sesuap nasi..(macam jauh sangat!) masa tu tetibe teringat balik dengan Himalaya, so went to Guardian to buy 1..

tapi takat shampoo je lah yang saya pakai masa tu..last December 09, Dr. Marsita from Pusrawi syorkan saya makan Shatavari untuk sihatkan ovari & Speman untuk kesihatan suami..so we went to Himalaya Shoppe @ Midvalley untuk cari vitamin tu..sampai sana ya ampun, naik gila tengok macam2 jenis vitamin..dek kerana doctor yang syorkan brand ni, makin kuatlah keyakinan saya untuk guna range of this brand..

untuk sesape yang ada masalah kulit muka berminyak & berjerawat, saya syorkan Neem Foaming Face Wash untuk atasi masalah anda..memang terbukti berkesan within 2days, jerawat anda akan kucut! proven ok! day by day, makin kucut & makin kering..lupakan la sendayu tinggi oily & acne series tu, saya dah try satu trial pack, tak menjadi pon! so ape lagi? sila pegi ke kedai Himalaya berhampiran..(kat Guardian & Watson pon ada..tapi kalo pegi kat Himalaya sendiri, bleh dapat free membership bila beli RM100 & above & everytime u buy their products, u'll get points! best kan?)

saya kalo bab2 mempromote ni memang nombor satu la..apa kata korang tengok kat page Himalaya sendirik k..saya tak reti nak explain bahasa2 saintifik ni..hehe..


cayo la cakap den..kalo tak elok den tak koba do!~

4 response:

Anonymous said...

speman berapa ringgit?

ex5 said...

speman https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200439116596989&set=o.148329845220224&type=1&theater

confido
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200440465070700&set=o.148329845220224&type=1&theater

Anonymous said...

i baru try neem facial wash tu. nape mcm makin berminyak n naik jerawat kecik2?

Anonymous said...

Saya nk jual neem kapsul baru beli ada 2 botol murah2 tk sesuai utk kulit saya cll or wassap 0162054286

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...