Friday, February 5, 2010

Air Mataku Jatuh..


~ lagi sekali kerana kerja..again, 'dia' berjaya buat aku menangis entah ke berapa kali..sebab? aku buat kerja kerani..hello, orang lain dapat kerani sorang satu, aku kena share sorang kerani dengan orang lain..ape kes?? yang kerani ni pon satu, dah tau aku nak registration, banyak keje, sikit pon takmo tolong..nak tunggu aku hadap dia bagi keje..dah bagi keje, nak tunggu dia buat ya rabbi..macam kira bulu kucing! kalau kata nak hari ni, petang karang pon dia kata hari ni..so, aku kena cakap nak sekarang & tengok dia buat sekarang ke tak!!
(air mata dia setitik je..saya bertitik titik titik..sob sob..)

yang orang kasi arahan ni pulak, mati2 tak kasi aku buat kerja kerani sebab aku patot buat keje lain yang lebih memerlukan..hello, aku nak pegi Kemaman tengahari ni ok! takde masa nak buat keje lain..kang registration ke mana, keje lain ke mana..tolong jangan kasi stress boleh tak??

lagi sekali aku pikir dua tiga kali nak tukar department ke tak..macam la 'dia' bagi kan?? sila kasi aku kerani sorang boleh?? aku ada registration lagi dua minggu..aku tunggu..

contoh ekspresi stress..
(this is not me..saya menutup aurat ok! =P)

nampak sangat aku tak ikhlas buat keje bila dah stress macam ni..peduli hape..janji aku buat ape yang patot aku buat..ko nak hentam aku, please..lain tahun yek!

chaoooo..

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...