Thursday, February 11, 2010

Am I Emotional??

I think yes I am but maybe a bit..haha..taknak ngaku tu! I admit that saya seorang yang sangat bersungguh2 dalam mengekspresikan sesuatu..contohnye kalau saya nak kata sedapnye, siap ada gaya tutup2 mata & kunyah makanan dengan perlahan-lahan..hihi..(tu sengal namanya! =P)

my husband memang suka ajuk balik apa yang cakap siap dgn gaya2 sekali..hoho..& saya suka bila dia ajuk2 tu sebab confirm saya akan gelak besar punye! hehe..tapi ni cerita bila mood happy @ kelakar la kan..

when it goes to problem, kekadang saya 'suka' besar2kan perkara remeh..contoh kalau tetibe student tahun 2000 mucul balik nak sambung study..so saya akan automatically bengang for the whole day sebab nak kena korek history student tu! am I emotional enough? haha..memang pon..

ingat tak last Friday saya buat confession kt boss kasitau nak resign tuh?? nak tau boss cakap ape?? ayat dia macam ni, "awak tak rasa awak emotional ke?" saya terkedu jap & finally admitted memang saya agak emotional..haha..dia nasihatkan saya supaya profesional, anggap sume ni asam garam kerja..hmmm..camno tuh?

& now, saya mengaku, SAYA MEMANG SEORANG EMOSIONAL..

p/s try to be not too emotional..effect hormone ok!

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...