Wednesday, February 3, 2010

Tak Rasional..

eh, kan saya dah kasitau orang ofis saya demam harini..yang telefon menjerit2 jelma no ofis tu ape kes?? tepon sekali dah le..ini sampai 3 kali ko tepon apsal?? ko xpikir aku pengsan ke, tahan sakit ke, tengah makan ubat ke..kalo urgent sangat sms la weh..kata keje kt IPT, tapi fikiran xsampai standard IPT camne?? memang tak aman betul la..

ok ok ni mesti ada something kt opis..ada aku kisah?? hahahaha..(jahat weh! jangan bos baca blog ni mampos den!)

ok perhatian kepada staf UMCCed, tunggu saya masuk opis esok ye..saya xlari punye..kalau saya lari, kompom saya dah gile sebab nanti saya xdapat bonus yg nak masuk bulan depan..haha

p/s tepon saya bunyi lagi..kejap kejap mau kasi mati..hihi..
p/ss tepon bunyi lagi...nak kena ni!!!

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...