Tuesday, February 2, 2010

I Am A Very Busy Career Woman..

sampai nak update diari maya yang kucintai ni pon xsempat..aisehhh..& now it's February already guys!! hoho..apa yang dah berlaku sepanjang Januari pon xabis reveal kat sini..hmm..

actually, my January had been closed with Seminar Kenali Potensi Diri (SKPD) on 30th Jan 2010 @ Shah Alam..untuk korang yang xtau apa itu SKPD, please please please klik kat sini..confirm korang xkan nyesal punye!! ilmu Allah ni banyak, bukan setakat tertulis di buku, tapi harus kita dapatkan dari orang yang  berilmu..oh very the!!

sekarang saya dah tau rahsia tarikh lahir saya..dan almost 97% correct ok! mungkin ramai lagi orang kat luar sana yang fikir benda2 ni sangat tipikal..ye la, zaman Dr. Fadhilah Kamsah dulu dah dengar benda2 camni kan..tapi, yang ni serius lain..xcuba xtau kan?? so saya dah tau potensi diri sendiri  tapi xnak la bongkar rahsia tarikh lahir saya kat sini (nanti korang tau la rahsia den..nama pon rahsia kan! hehe..)

the very first step yang saya nak buat ialah try to be positive all the time..cuba untuk tidak berperasangka buruk pada sesuatu & berusaha untuk meningkatkan kemampuan diri..hmm..banyak masalah yang tak selesai sekarang ni..saya cuba untuk selesaikan tapi dengan air mata je yang termampu..sangat drama kan?? hmm..

semua orang ada masalah..tapi masalah saya ni datang bertimpa2..bak kata suami, jangan merungut..ini ujian Allah..kalau merungut seolah2 kita tak mensyukuri nikmat yang Allah beri..sungguh menusuk!

weekend ni saya perlu start semester baru..and at the same day saya perlu ke Kemaman, Terengganu atas tuntutan kerja..again! kerja kerja kerja..kesian sang suami harus mengekori ke mana isterinya  pergi..huhu..macam biasalah kalau outstation, ada dua sebab je ~ jaga exam @ registration new intake..inilah nasib badan..confirm student KL marah2 sebab saya xmasuk kelas diorang lebih 2 minggu..haloo, kalo saya xde during weekend, xreti2 nk call time weekdays?? hadoiyai..bila pikir pasal student ni memang le semak kepala..you'll never know what I feel until you're in my shoes..

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...