Thursday, February 4, 2010

Terkurung Di Dalam Lif!!


ini semalam punye cerita..tujuan nak ke klinik amek ubat (plus MC! =P) dengan hujan lebatnye masyaAllah..malas nak kelek byk benda kt tangan, saya tinggalkan handphone kt umah..kisahnye saya ni duk tingkat 2, malas nak turun tangga (alasan sebab demam la kan!) so tekan la butang lif..masuk2 je dlm lif tu, cam biasa la tekan G nak turun ke bawah..

tp pintu lif tu buat hal pulak bukak tutup bukak tutup..kali ketiga lif tu terbukak, saya tolak kuat2 supaya tutup cepat2..tapi sadisnye pulak, pintu tu tak bukak2 & lif xbergerak2! oh what the!! time tu la nyesal yang amat tak bawak handphone..at least bleh call husband ke kan..tapi alhamdulillah lif tu tak black out, pintu tu hang kejap je..(ada virus kot! haha)

dah kelam kabut sorang2 dalam lif, baca la ayat memacam..nak hantar gelombang alpha kat husband tak menjadi plak!! hadoi..lastly, tekan loceng tu 3 4 kali..tapi hampa, no respon gak..badan dah berpeluh2 ni ha..bertambah demam la den! pastu tekad tekan loceng kali ke5, saya target kira sampai 100 xde orang bukak, saya nak jerit..tiba kiraan ke73 kalo tak silap, ada sorang pakcik sepak pintu lif dari luar & terus lif tu bergerak..cinpeng betul! lif ni main kasar betul la..

kuar2 je lif, kaki cam dah tak leh pijak tanah..lembik je rasa! alhamdulillah kembali ke alam nyata dengan tujuan ke klinik..haha..macam masuk alam lain plak ye!

sampai je kat klinik, doc xde plak..aish, nak kojo ko tak ni! dengan keciwanye saya balik umah balik & call husband ajak g klinik kat tempat lain..
moral of the story : jangan naik lif sorang2 ok! melainkan ada orang lain together2!

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...