Monday, December 21, 2009

Tiroid Oh Tiroid!

~ akhirnye kau terbonjol jua...adeh, I can't verify whether it is really tiroid or what..sebab dah dua doctor nak test darah untuk confirmkan saya ada tiroid..huhu..cik abang menjadi sangat concern sekarang..sikit2 tanya, "mama dah makan ubat?"..plus saya dah dua hari selsema & dia asyik cakap "resdung mama makin teruk ni.." huhu..bila dia sangat concern macam tu, saya jadi sangat sedih..sedih sebab saya xsihat untuk jaga dia, uruskan rumahtangga & yang paling penting, belum mampu nak bagi anak setakat ni..haish, xboleh tengok baby sekarang ni..rasa nak nangis!! mungkin ada kaitan dengan rezeki Allah nak bagi tapi xtau la..

kisahnye semalam bangun pagi rasa something kt leher ni..telan air liur rasa sengal2 skit kt situ..pegang2 masyaAllah..ape yang terbonjol ni?? cepat2 kejut cik abang untuk rasa bonjolan tu..hmm, dari mata tertutup terus terbeliak mata dia terkejut & tanya apa ni?? hadoi, lepas satu2 penyakit datang..Allahuakbar..

esok nak g PUSRAWI follow up check up arituh..since saya xberjaya period lepas makan NORCOLUT (ubat hormon untuk kasi darah period turun - supaya cyst bleh turun together gether)..doc kata aritu dia bagi ubat untuk 5 hari aje..means pas makan ubat tu period akan turun..so how? sekarang tanda2 nak period pon xde..so harus dioperatekah? ibu dah pesan siap2 kalau boleh jangan operate lagi..makan ubat dulu..huhu..

Ya Allah..petanda apakah yang ingin Kau tunjukkan padaku? Kau telah tarik nikmat sihat yang telah Kau berikan padaku..aku redha Ya Allah..sekiranya ini merupakan kafarah dosa2ku selama ini..tapi aku mohon padaMu ya Allah..Kau izinkanlah aku membina keluarga yang bahagia selama hayatku..teringin benar diriku membesarkan zuriatku sendiri..akanku didik supaya menjadi insan yang berguna di dunia & akhirat..sesungguhnya Kau Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk diriku & suamiku..

tetibe sedih pulak mengenangkan kesihatan diri sendiri..sedih bila fikir tentang ajal & takdir..doakan saya sihat ye kawan2..~


0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...