Saturday, December 19, 2009

Live In A Healthy Surrounding..

wohooo..healthy surrounding?? cam xcayo kan..last entry saya dah reveal pasal cyst yang ada dalam rahim ni..so, into that stage makes me be another person - VEGETARIAN! hadoi..sangatlah loya (bukan pregnant lagi ok!) tapi loya sebab selama saya hidup ni mmg xlalu langsung la nak makan spesis tumbuhan hijau ni..iiiyeewww..tapi semenjak balik dr PUSRAWI haritu, cik abang menjadi sangat diktator memastikan saya makan sayur..huhu..mlm tu gak pegi pasar chow kit beli sayur2 + buah2an total RM60..bagi saya itu sangat banyak ok utk perkara itu sahaja..haiyooo..

kelmarin call ibu utk bgtau pasal cyst dlm perut ni..kunun nak kasi surprise lah..tapi saya yang surprise balik bila ibu cakap dia admitted kt Hospital Tuanku Jaafar, Seremban..WHAT??? darah tinggi punye penangan nampaknye..bacaan atas 200++ tuh..Allahuakbar..pastu semalam gak balik seremban tengok ibu kt spital..oppss, sebelum tu, bangun pagi kami telah beraerobik sakan dalam rumah..hohoho..sentap betul cik abang punye step..kalah I ok!! hahaha..yang pasti, saya gak la yang pancit dulu..kuikui..pastu semput terus..hambik! x warm up dulu sapa suruh kan..salahkan kaki plak yang tergedik2 dengar lagu aerobik tu..wahahahaha..

& semalam kami telah broke the rules of being VEGETARIAN lah..kami telah terpedaya dengan ajakan abah yang sudi membelanja makan PIZZA HUT..& my sis yang pilih pepperoni pizza..hoho..daging nmpknye nih..saya berjaya control makan 1 slice aje..(but a big slice anyway..hehe) ok lah kan..kalo x kitorg punye dinner confirm lebih RM100 punye..semalam ngam2 RM94.45 aje..tu lom masuk ibu + sorg adik lagi..(huhu..ibu, kitorg makan pizza semalam..aleya nak salad sebab kalau makan pizza ngan ibu mesti ada salad kan kan kan..sedih lak tetibo..huwaaaaaaaaaaaa...)

sekarang saya xberapa sihat lagi..macam nak demam..srot2 aje dari pagi..xselesa betul! Dr. Marsitah dr PUSRAWI ada kasi ubat utk turunkan darah..ubat untuk 5 hari aje..(pas 5 hari mesti period..)tapi ni dah hari ketiga..tanda2 nak period xde lagi..Ya Allah..memang takdirku untuk dioperate ke nih?? Allahuakbar..doakan saya sihat ye..saya takut nk kena operate..hukhuk..sedih~


0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...