Tuesday, December 8, 2009

Saya sakit..

Saya ada cyst! di sebelah kanan ovari..hmmm, need to remove it ASAP..& tahap kolestrolku almost 30% of the body..Allahuakbar..& because of two this affected my hormone..huhu..mungkin ini sebabnya saya xdikurniakan rezeki anak lagi..saya juga dinasihatkan supaya tidak terlalu stress @ perlu bijak menangani stress..sebab possibility utk darah tinggi pon ada! Allahuakbar..doktor cerita kalau dah ada baby, bila stress, kalau menyusukan anak, susu tu akan ubah menjadi racun kepada anak..tu la sebabnya perut baby kembung! hmmm..sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk diri saya..so sekarang, I need to detox myself (dengan cara minum air ECPI minimum 3liter satu hari)..& it works actually..semalam dah 3x membuang..huhu..& sekarang no nasi at all..we (my husband & I) try to avoid nasi on breakfast, lunch & dinner..dah seminggu makan buah2 & sayur..macam xpercaya je dapat telan sayur bayam tu..(saya perlu makan sayur bayam untuk menormalkan tekanan darah ~ last two weeks asyik pitam & bila check kt doc, doc kata low blood pressure..arghhh!) fuh..tu lom kira badan naik lagi tuh..mau xnye, senang hati kan..hehe..doakan saya sihat ye! insyaAllah..

p/s sape yang xtau cyst tu ape..please click here..

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...