Friday, December 11, 2009

Semalam Saya Bermimpi..

~ saya sudah melahirkan seorang baby boy..yang rupanye sejibik muko laki den..tapi, bangun2 pagi tadi terus pegang perut, "xde ape pon.." huhu.. xtahulah apa maksud mimpi tu tapi bangun pagi memang sedih sebab itu sekadar mimpi..hukhuk.. Allah knows when I deserved have one.. mudah2an..

tadi baru lepas jumpa sorang peserta PTK kt sini..she's a doctor & bleh kata pakar gak la bab2 kekeluargaan nih..when I tell her that I have a cyst, she ask me, "What is your job? Do you feel stress?" argh, soalan yang sama aje.. dia kata semua orang stress tp apa yang penting macamana kita handle stress tersebut.. hmm, I really need to go for Stress Management Course lah..hihi..

saya rasa saya masih tak dapat rasa kepuasan dalam bekerja..semua koordinator kat sini stress benda yang sama iaitu STUDENTS!!! student yang sengal, ngada2 sume2 la..adeh..yang paling xsuke dengar, "bila results nak keluar ye puan?" & saya pon penat nak jawab. "saya belum terima apa2 lagi dari unit exam. kalau unit exam dah released result, saya bagi pada U all.." banyak lagi la cekadak diorg nih..kad matrik hilang pon nk bgtau malam2..macam la saya ni Doraemon bleh bagi dia kad matrik baru..xbleh tunggu sok pagi ke?? adehhh..lagi satu, xpaham betul kenapa nak sangat dengar suara merdu saya ni..kalau handphone ofis saya xdapat nk angkat, xreti2 ke nak sms?? adoiyai..

akhir kata, memang saya sangat stress sebagai seorang koordinator..kengkawan, tolong la bgtau kt mana ada keje kosong k..saya dah penat nak keje weekend!! daa~


0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...