Tuesday, December 29, 2009

A Busy Week..

~ tapi saya still rilek2 lagi.. assignment 2 nk kena buat.. sabtu ni exam satu paper.. adeh..sekejap je dah abis satu sem..hadoi..sok ada meeting bahagian for the whole day..siap buat kt hotel you!! huwahuwa..meeting untuk memantopkan bahagian la..ape lagi..back to back, mudah2an idea kami2 yang baru jangan ditolak mentah2 la boss ye..hehe..

minggu ni minggu ketiga jumaat cuti..xsuke betul!! sebab hari khamis nnt mesti jadi cam hari jumaat..hari yang paling horror sbb nk menghadap student & lecturer on the weekend..hmm..saya selalu pikir positif..tapi bila badan penat, rungutan automatik keluar dari mulut ni..hish hish..cik abang suruh sabar banyak2..tapi sampia bila nak sabar pon xtau la..huhu..

malam ni kami ada farewell dinner @ Seri Pacific Hotel..meraikan mantan Pengarah yang berhijrah ke Dubai..adus..bestnye la kalau saya ada Phd macam dia..bleh mengajar kt sana..dengar2 cite, gaji lecturer kat sana dah macam gaji VC kt Malaysia.. wawiiiiiiiiii.. 10bulan gaji saya sekarang!!! hoyoooo..tapi tengok la plak umur dia bape kan baru dapat peluang camtu kan..saya baru setahun jagung..nak buat tesis pon terketar2 ni ha..huhuu...& as preparation for tonight, disebabkan ada tema smart & hitam putih (benci betul sbb kena beli baju baru - last year punye fareweel xmuat dah!) penat cari kt the mall xde yang berkenan..last2 balik keje semalam ajak cik abang pegi amcorp, beli blouse kt first lady..hihi..first lady mmg jadi tumpuan kalau nak cari baju ekspress..& yg paling best, baju kt sini buat saya rasa kurus sket..sbb muat baju saiz M..ulang taip, saiz M ok..hahah..suko den! tengok ni..



tengok..saya xtipu kan..hehehe..


last weekend g kenduri kendara sana sini..cam biasala dalam kete..mesti syok sendiri amek gambar..tapi tekan punye tekan, tengok gambar jadik camni..


serupa cucuk botox ma!!

hadeh..cam pelik je muko den ni..tegang semacam..syukur alhamdulillah by the way..xde kerepot di sana sini..tapi tembam tu xhengat betul kan..hmm..doakan saya kurus & sihat..hehe..k lah..nak buat keje..(buat ke?) haha..nnt sambung k...da~~~

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...