Sunday, April 4, 2010

Wedding Photographer..

sempena bakal cuti sekolah yang akan datang ni, tetibe rasa rajin & baik hati pulak untuk mengiklankan wedding photographer yang saya sangat kagumi..ada 2 orang, & friend of mine..ok saya reveal sorang2 k..

1st : http://epicqasih.webs.com/
(coverage Selatan Malaysia:Johor, Melaka, NS others please request okeh!)

hmm..ini budak aa saya punya kawan masa sekolah rendah di SK Rahang limabelas tahun lepas..wah! sangat purba kan! kisahnye zaman sekolah dulu xde la menarik sangat budak kenit ni sbb dia kecik je..ala2 senang je kena buli dengan saya sebab saya pengawas..wahahahaha...lepas UPSR kalau korang ingat la, cikgu kelas ada offer pada sesape yang nak masuk skolah agama bila dapat 4A..based on trial, saya dapat 4A..so dengan confidentnye isi le borang nak masuk skolah agama sebab ibu saya cikgu kt skolah agama..ada la dalam 7/8 orang student yang apply nk masuk skolah agama..so bila result keluar, dgn jayanya 4A  jadi kenyataan, maka termakbul la impian nak masuk skolah agama kan..tapi kawan2 dapat masuk SMAP Labu, saya masuk SMKA SHAMS aje..isk isk..xpe2, melekat dgn mak pon jadi la kan..kisahnye si shukri ni punye lah pandai, he's the one yang dapat masuk SMAP LABU..sampai situ je kisah saya kawan dengan dia sebab bila dh jadi budak SMKA, pergaulan dengan lelaki automatically FULL STOP.

masa berlalu sangat pantas, lebih kurang dua bulan lebih sebelum saya bernikah (around April 2009) saya dah sibuk nak cari photographer..google punya google, jumpe le si shukri yusof si photographer! jauh peginye kat tangkak sana..tengok gambo cam dah lain rupenye (dh tinggi keding weh!) tapi gagah gak kol nak confirmkan betul ke kawan time skolah..tup tup, ya betul!!! so pe lagi, dapat le special price utk wedding i..hihi..so korang bleh contact dia kat sini k..


Description:
Epic Qasih Photographic tampil dengan imej yang lebih segar dan baru selepas 3 tahun memberikan khidmat jurufoto untuk majlis-majlis keraian, keramaian, perkahwinan, korporat dan lain-lain. Semoga sokongan terus diberikan kepada kami untuk terus menghasilkan yang terbaik.
TEMPAHAN UNTUK 2010 TELAH DIBUKA.. Untuk pertanyaan pakej & harga: email : eqasih@gmail.com mobile : 012-7496482 SHUKRI
website : http://epicqasih.webs.com/
facebook : EPIC QASIH PHOTOGRAPHIC

ok dah, tengok gambar wedding saya plak yang disenap oleh beliau..
 lepas nikah @ Masjid Besar Sikamat

Majlis Bertandang @ Telok Rimba (kt kampung husband)

@ sawah bendang belakang rumah kampung husband

agak2 nak view camni, gi la kampong terdekat..tp kena tahan paneh la yo..hihi

cantik kan pic ni??

@ bilik pengantin, Sri Pulai Seremban



ok sudah2 untuk tatapan umum..just nak share kualiti gambar yg dia amek time kenduri haritu..so jangan lupe contact SHUKRI YUSOF ye!

2nd : http://www.facebook.com/album.php?id=1469388221&aid=50085&s=40&hash=6a44ef8fa37b1fe46a9c66f78b214c30#%21/pages/Magna-Media-Enterprise/112459193264?v=wall&ref=ts
(coverage Central Region : KL, Selangor others please request ye!brader ni mesti bleh kautim punye!)

ok dua orang saudara ini merupakan office mate saya..memang kreatif gile brader dua orang ni..kalo tengok in person, boleh buat bouncer ok! confirm xde orang berani kacau..hehe..jangan marah brader! mula kagum dengan hasil kerja mereka bila ada function di ofis, diorg ni lah yang jadi tukang amek gambar..gambar yang kita rasa biasa2 bleh jadi luar biasa bila diorg amek..hmm..teringin nak beli kamera ni seketul tapi pikir2 balik, baik beli makanan..haha..kasi can la kawan2 nk bisnes kan..hihi..ok sila tengok hasil kerja mereka..

 
ni gift time kenduri aritu..nampak cam ekskusif kan? padahal dalam tu ada jajan je..kikiki
our best fren amtaza during her engagement @ Lavender Height, Seremban..cantik kan?


my best fren wedding@Perlis..


fell free to contact 
email : magnamediasollution@gmail.com
facebook : Magna Media Enterprise


okeh puas hati? xpuas hati lagi sila pegi kt link2 yang saya sediakan itu...
sekian..moga big day korang dapat diabadikan dengan pic2 yang cantek dari diorg..hihi

gembira hati ini dapat tolong bisnes kawan2..moga bisnes korang berjaya..amiin
 

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...