Tuesday, April 20, 2010

Student Skodeng FB Saya!!

Student : Wah Puan Amirah, dah jadi cover magazine sekarang. Ape cite? (sambil sengih2)
Saya : (terkedu dan speechless)

Gara-gara saya ambek gambar kt PBAKL haritu, student mati2 ingat saya betul2 jadi cover magazine..gilos! saya xpenah add student saya dalam FB tapi sangat pelik mcmana diorg leh tau pasal gambar tu..(nilah keburukan globalisasi ye tuan-tuan!) ok untuk u all yang xpernah tau saya pernah jadi cover magazine (tipu je!) ini buktinye ~


haha..sudah kubilang jangan terlalu yakin bahawa aku membayar RM25 untuk ini! FYI kawan2, ni salah satu aktiviti KARANGKRAF ~ untuk sesape yang nak berangan jadi cover majalah..RM25 included make-up & accesories, plus an A4 size photo..pastu pilih le nk jadi cover mana..menarik kan? tapi pas amek gambar kt KARANGKRAF, pegi UTUSAN ada gak amek gambar tapi RM15 je..huhu..so next year punye pesta buku harap2nya ada lagi aktiviti mcm ni..so korang amek la satu family ke untuk majalah Mingguan Wanita ke, atau bergambar dengan anak ke untuk majalah Pa&Ma.. =)

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...