Monday, April 5, 2010

Sebab Demam..

SEBAB DEMAM ORANG LAIN
sebab demam, orang tak pergi sekolah..
sebab demam, orang tak pergi kerja..

sebab demam, orang terpaksa pergi klinik..
sebab demam, orang terpaksa makan ubat..

sebab demam, dilayan macam baby..
sebab demam, malas nak mandi..

sebab demam, tak larat nak online FB..
sebab demam, orang masuk ICU..

sebab demam, orang innalillah..

SEBAB DEMAM AKU
sebab demam, aku tak pergi kerja dah 4 hari..
sebab demam, cakap pon dah tak betul..

sebab demam, husband yang kejut bangun makan ubat..
sebab demam, husband hantar pegi klinik 2 kali..

sebab demam, aku jadi ngada-ngada..
sebab demam, dah kuar bintik2 merah kat tangan..

sebab demam, maybe aku ada allergic ubat..
sebab demam, aku disaspek pregnant..

sebab demam, malas nak pegi kerja esok!!!!!

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...