Tuesday, July 19, 2011

Kerana Lalat Seekor

pagi tadi jenguk fridge kat cafe nampak ada air tropicana laici. baru ek? cam best jek nak try. lantas ku ambik sebotol & rekues sebungkus ais untuk diminum together-gether. menarek kan? (jangan laki den baca ni sudah. kantoi minum ais!) hehe. pastu dah sampai ofis, nikmatnye lah buat keje sambil menyedut air laici berais. tapi sekali sedut punye sedut, dah sampai hujung plastik ku sedut. sedap punye pasal la kan. pastu tengok la plastik tu, kot-kot la ada lagi baki air yang belom disedut kan. tapi lain pulak yang ku nampak. korang nampak tak?






ngaaaaaaa. ada lalat di situuuuuuuuuu!! tapi air laici dah abes disedut. cemane nih? harapnye babyku tak pening lalat la dalam perut ni. huhuhu.

2 response:

arlizha said...

sedap sbb de tambah perisa :p
eh..tp mmg sdap ke?
aku bru nk try..

youramirah said...

ko gile nak terai laici lalat? haha.

tapi twister laici ni memang best. tak manis sangat. ko tambah ais memang mabelessssss! pastu ce tambah nata de coco sket ke, memang satu malam habes sebotol besau tu!

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...