Wednesday, January 6, 2010

Customer Is Always Right ~ Boleh Pakai Lagi Ke Prinsip ni???

~ penat melayan kerenah manusia yang xpernah & xakan puas dengan apa yang ada..macam biasalah hari ni nak membebel pasal kerja yang rasanya hari ni xikhlas nak buat..(Ya Allah ampun halalkan gaji saya hari ni..) hari ni baca evaluation form yang student filled up by end of their modules, sangat menyakitkan hati..ada lebih kurang 5 orang yang mencadangkan "TUKAR KOORDINATOR BARU"..hellooooooooo..mmg aku xhingin pon nak jadi koordinator korang la..banyak cekadak..assignment merayu jgn potong markah, bila meniru mintak kautim (betul ke eja?? ah peduli ape tgh marah nih..), merayu tanya bila bleh dapat result..korang ingat aku ni kuli batak korang ke nk layan cekadak korang tiap2 weekend??? bos aku sendiri kata akalau xde hal xpayah mantau..see?? diorang expect koordinator datang every weekend = every class diorg tepat pada 9.00 pagi..woi, aku pon ada laki nk handle la weh..aku pon nak rasa libur2 time weekend macam orang lain..ke aku dah salah pilih keje?? huwaaaaaaaa..rasa nak resign sekarang jugak..korang nak sangat koordinator baru kan..hambek..tunggu aku resign bulan 4 nnt sebab bulan 3 nk dapat bonus..wakaka..tahan pedih je la lagi 2 bulan ni..kalau korang claim korang bayar yuran mahal2, tapi otak bengap a.k.a xpandai, nak salahkan sape?? asyik fail aje pastu xpuas hati dapat D?? adoiyai..patut la korang amek exec dip, time muda2 xmo blaja..eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....geramnye!!!!!!

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...