Friday, November 12, 2010

Ye Akhirnya Saya Resign Jua..

oh yeah akhirnya saya resign jua setelah menghadapi stress sekian lama..hmm..bukan mudah nak buat keputusan sebegini..lagi-lagi bila perlu fikirkan hati & perasaan orang sekeliling..nanti kata kita membelakangkan diorang pulak kan..huhu..

harini dah 12 November 2010 sedangkan saya resign 1 November lepas..weh dah 2 minggu rupenye I jadi surirumah ok! hehe..seronok memang seronok..duk pikir keperluan diri sendiri & suami aje..tak payah pikir masalah orang lain..tak payah mengadap kerenah orang lain..tak payah pikir macamana nak buat ini, nak buat itu..

tapi itulah, ada yang kata saya degil..degil asyik ikutkan sangat emosi diri..hmm..selama ni saya dah cuba sabarkan hati & kuatkan semangat..tapi sesungguhnya saya ni insan yang lemah..tak mampu untuk bertahan lebih lama & akhirnya tertulislah jua surat perletakan jawatan itu..huhu..

hmm..bila dipikir2kan, saya pon ada komitmen sendiri yang perlu dilunaskan..kalau nak bergantung harap je kat suami, alamatnya kurus la dia..hehe..so sekarang saya sibuk mengupdate resume, apply sana-sini, tak kisah kerja apa, asalkan tidak kembali ke dunia sebelumnya..

sesungguhnya saya tahu, saya kini sedang diuji oleh-Nya..

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...