Thursday, October 7, 2010

Memang Anak Ibu & Abah!

sekarang saya dilanda pelbagai masalah..malu nak disclose pada sesiapa tapi syukur alhamdulillah saya mempunyai seorang IBU dan seorang ABAH yang sentiasa dekat di hati & di sisi saya untuk membantu di kala saya berada di dalam kesusahan..

oh bukan bermaksud saya tak berkongsi masalah ni dengan suami ye~ yang saya nak stresskan kat sini ialah relationship seorang anak perempuan dengan ibu & ayah selepas berkahwin..

kadang-kadang saya sendiri rasa nak jumpa family especially ibu & abah every week like I did time anak dara dulu..sibuk mana pun, mesti sikit2 nak balik seremban..tapi bila dah berkeluarga ni, harus fahamlah yang family in-laws pon dah jadi own family..so feeling nak ke putrajaya pon mesti membuak2 macam nak balik seremban lah ye! especially bila dah ada 3 kids in the family, woh memang rasa geram je nak main-main dengan diorang..main sepit baju pon boleh jadi bahan nyanyi ABC ok! hihi..

 haritu ada bagitau abah, "along & lan dah beli rumah dekat Klang". tapi abah jawab, "kenapa jauh sangat? along nak sewakan ek?" uik, nampak tak betapa takutnya abah saya nak kasi saya duk jauh-jauh! huhu..tapi saya jawab la cover balik, "kt area kl mana ada rumah atas tanah yang murah-murah bah. kurang2 RM300k ke atas. kalau gaji along 5 angka boleh la." selamba je saya jawab tapi gelak-gelak lah..

 abahku tercinta~

ibuku tercinta~

by the way, saya tak nak dekat dengan mana2-neither seremban nor putrajaya-just to be fair! supaya nanti saya tak de lah nak merengek2 kat suami sikit2 nak balik seremban and so do him..fair kan?

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...