Thursday, July 1, 2010

World Cup 2010~

as u know, World Cup will be ended soon..

oh sayalah orang pertama di dunia yang akan bersyukur sangat-sangat sebab tak perlu la berebut remote dengan suami nak tengok tv..since kami baru hidup berdua, xmampu lagi lah nak beli tv lagi satu sebab nanti masing-masing dengan dunia masing-masing..cukup-cukuplah sorang dengan laptop sorang dengan pc ngadap facebook sebelum tido..hihi..

so far, saya xde lah kecik hati bila suami ngadap bola..pandai-pandai lah saya buat keje lain ~ kemas apa yang patot atau tido dulu..huhu..& kalau saya nak tengok tv sangat-sangat pon saya buat trick~letak baju selambak depan tv dengan niat akan lipat baju depan tv sambil tengok tv..hihi..it works ok! tapi bila dengar sorakan dari rumah orang lain cepat-cepat dia capai remote untuk tukar channel bola kejap..adeh!

apa yang saya tau sekarang diorang xde game sebab dah abis game dalam group ek? lega la jugak 2 malam ni..haha..

soalan bonus : kenapa orang lelaki suka sangat tengok bola ek?
jawapan bonus : sebab pompuan suka tengok reality show!

ok fine, seri 1-1..

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...