Monday, July 12, 2010

Pink Oh Pink!

memang kaler pink jadi kegilaan saya dari zaman belajar sampai sekarang..satu isu yang tak berapa nak besar ialah, harus tak kalau sape yang suka kaler pink, semestinya mempunyai keperibadian yang lemah lembut & sopan santun bagai? bukan nak kata diri sendiri berlagak jantan, tapi memandangkan saya anak sulung dalam family, saya sedikit 'kental' dari perempuan biasa..I mean 'kental' dalaman ok! haha..tapi kekadang terzahir jugak kekentalan ni e.g. ekspresi muka garang tanpa disedari & tidak begitu lembut dalam berkata2 a.k.a outspoken..tapi kekadang, saya jugak boleh jadi sangat 'kememeh' (tapi xde la nak tukar nama jadik memey ok! =D)..'kememeh' dalam loghat orang johor/melaka = cembeng/lembik/kuat nangis/ngada2 dan sewaktu dengannya..hehe..dah tua2 ni pon, kalau kena tegur dengan bos sikit, i jadi sebak you! pastu nangis lah ape lagi..haha..sampai bos ingat saya anak bongsu..potong betul mood nak kena marah~ hehe..

kalau dulu ibu abah nak belikan apa2, sikit2 nak kaler pink..xkisah la pink camne pon, asalkan pink! & bila dah keje ni ya ampun, lagilah senang nak memilih...sikit2 pink, sikit2 pink..sampai well-known pinky lah~ hihi..(psst, hadiah kawen dapat 5sets of bedsheet & all in PINK!) whoaaaa, harus dibalas dengan pink jugeklah bila diorang kawen nanti okeh!

hmm..sekarang sudah boleh berangan untuk mendeko-deko rumah sendiri dengan warna pink! (harus dari sekarang dah gedik2 dengan husband nak itu ini pink..hehe) okeh mari cuci mata dengan pink kegemaran saya!!















 




woossshhhh...agak2 boleh direalisasikan tak nanti? ok wait & see..
(tapi umah siap 2012!)

poof! asap berangan dah pecah~ back to work!

pictures courtesy from Deko Bersama Eric dan Vantage.

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...