Wednesday, June 9, 2010

Tabiat Lelaki..

Semalam cuaca kat office ni dah macam kat Alaska..cuma tak bertukar jadi beruang kutub je lagi..hehe..bila dah sejuk-sejuk ni, organ pundi kencing pulak rajin benar memproses bahan kumuhan..pastu nak jadi cerita yang relate dengan tajuk kat atas tu, saya bergegas pegi toilet..tu tanda dah tak tahan sangat sebab malas jalan gi toilet..huhu..pastu bleh pulak ada brader sorang ni tegur dari belakang..

"mira jalan macam anak dara lah.."

dalam hati rasa macam ape masalah ko aku jalan terkepit-kepit macam anak dara plak? sedangkan aku dah tak tahan nak kencing!

so lagi sekali nak relate dengan tajuk kat atas tu, memang dah tabiat lelaki ek suka tengok pompuan jalan? by tengok pompuan jalan je ko dah tau ada dara ke x? wah, ilmu yang sangat hebat nih! no wonder ramai lelaki suka tengok pompuan jalan kan..

ok ada cerita lain pulak..zaman study dulu merupakan zaman peralihan saya dari bertudung labuh ke bertudung bawal..(don't ask me why i'm changed!) saya akan berbaju kurung/berjubah bila ke kuliah & time ko-k je pakai seluar..(plus kalau pegi mydin nak beli stok makan & toilettries!) time tu saya couple dengan classmate who is my lovely husband now, dia kata dulu budak laki suka cakap pasal punggung saya yang besar bila saya pakai seluar..nah, terang-terangan lelaki skodeng cikibambam i kan? padahal seluar yang saya pakai tak pernah la ketat sebab tak selesa..haih lelaki lelaki..

tetiba risau husband i ada tabiat macam tu ke tak ek? oh nauzubillah..tanak tanak tanak..tak baik tak baik~

ok ada lagi satu cerita pasal lelaki suka tengok kaki pompuan..nak jadi cerita, ada student datang office untuk hantar assignment..seksi meksi orangnye..pakai skirt paras lutut..yang peliknye, officemate lelaki ni boleh pulak kata, "cantik kaki dia kurus je"..padahal bini kat rumah kurus jugak! teringin nak tanya pernah puji kaki bini ko ke tak? so kesimpulannye best sangat ke kaki kurus di mata lelaki? tolong jawab sikit..

2 response:

*** DEL *** said...

Hehe...arapnye laki kte trime la seadanya kte yek...kaki i tak kurus..peha apatah lagi kan..hahaa.....

youramirah said...

betui betui..dah itu takdirnya so terimalah sepenuh hati kan..klu u kata kaki u xkurus, maknanya i lagilah berdouble double xkurus..wakakaka

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...