Thursday, June 3, 2010

Angkara World Cup 2010..

musim World Cup nak sampai dah beberapa hari lagi..iklan kat tv pon sume nak kaitkan dengan bola..

BOLA BOLA BOLA..

bagi sesiapa yang punya suami yang 'GILA BOLA' seperti saya =P, sila prepare diri anda mentally & physically untuk mendengar cerita bola mereka..(plus bersedia untuk tido depan tv juga! =P)

saya tak minat langsung dengan sukan bola sepak sume nih, kecuali bila team HOBEN JANG HOBEN masuk final piala FA ke hape ntah (xtau ok!) lawan dengan KEDAH aritu, semangat HOBEN JANG HOBEN meresap dalam saraf ni..haha..ni sume angkara suami yang asyik kata 'power ke?' bila saya nyanyi lagu HOBEN JANG HOBEN.. (eh helo, mama membesar dengan lagu tu ok! dulu slalu dengar kat Radio 3 Seremban..)

ok sekarang ni sumpah satu player yang main untuk WORLD CUP pon saya xkenal..TAK BEST! (matilah kalo ada fanatik bola kat sini..wek!)

nah amek gambar tembikai yang jadi mangsa GILA BOLA..jumpa kat Carrefour Alamanda semalam..agak2 ada tak yang nak makan tembikai ni? kecuali kalo ada yang benci dengan team tu lah kan..


ntah team mana yang jadi mangsa tembikai ni..sian..=P

2 response:

*** DEL *** said...

He...husbnd i pn minat gak bola..tp tak fanatik sgt..kalau badminton mmg die akan dok dpn tv smbil tgn gawang2 mcm die yg dok main..hehe...
Serius gak, i tak minat bola..dan tak kenal pun spe2 fooballer tu ha..club yg diminati??pn takde..haha...

youramirah said...

masalah den plak, papa tu goma na menengok bola..sib baik klu balik umah bukak warna dulu..klu xdo cito best baru bukak sports..bagusnye dia, dia bleh tukar channel klu i duk kt depan tv sama..sbb dia tau klu dia bukak bola confirm i angkat kaki masuk bilik..hehe

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...