Wednesday, November 4, 2009

Tertekan..

~ disebabkan oleh perasaan cemburu yang bermaharajalela..saya izinkan perasaan itu hadir supaya ia menjadi bukti kasih sayang seorang isteri..maafkan saya kerana entry kali ini berbentuk emosi yang melampau..tiada tempat boleh saya kongsikan perasaan ketika ini melainkan menulis..this kind of writing makes me relieved (a bit..yg lain - menangis) > saya memang agak manja & sensitif..bukan dibuat2 tapi anugerah Ilahi..

Zaman IT membuatkan kita sering terkejar2 untuk sama2 seiring dengan perkembangan teknologi maklumat & arus milennium ini juga banyak memberikan faedah & kesan buruk..faedahnya banyak, tidak perlu saya huraikan di sini..tapi kesan buruknya yang saya ingin saya highlightkan ialah komunikasi tanpa batasan..

.............................................................................................

maaf saya xdpt nk teruskan entry kali ni..saya tertekan..i do really need a space to relief myself..

p/s : semalam buat check up..-ve..doc kata stress saya melampau..sangat kecewa tp tebal muka je depan husband..i know he also feel the same..xpe sayang, Allah belom nak bagi lagi..doa byk2 k..

p/ss : hujan dah turun..ada sesape nk tolong lapkan spek saya?? I_I

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...