Wednesday, May 26, 2010

Saya Kecik Hati..

saya rasa sangat kecik hati bila student kutuk saya kata saya tak buat keje instead of pemalas.. kalau betul saya pemalas, mesti student lain pon cakap hal yang sama.. tapi realitinya tidak!! memang betul tekaan saya student yang mana satu berbunyi sebab dia juga pernah panggil pensyarah yang mencurahkan ilmu kepadanya dengan gelaran MAKCIK! sangat kurang ajar kan?

saya tau beza umur saya dengan umur student saya majoriti nya 15 years plus..so diorang memang sesuka hati je lah ngata saya ape pon bila saya tak dapat nak puaskan kehendak mereka sebagai student.. ingat saya nak sangat ke jaga diorang tu? bila tak dapat datang kelas merayu2 jangan bar diorang masuk exam.. bila xdapat slip exam merayu nak bayar yuran sikit je.. bila dapat result xcantik, bising kata lecturer kedekut markah.. hello aunties & uncles, kami dulu kat universiti redha je apa lecturer bagi markah..xde nak buat petition bagai.. kalau ada xpuas hati kami senyap2 je..kalau tak tahan sangat pon takat kasitau kt MPP..tu je..xde la sampai kata staf uni xbuat keje! melampau la tu!

rupa2nya masih ada lagi spesis student yang xhargai masa kerja saya 6 hari seminggu.. saya kesian pada badan sendiri yang tiada masa rehat yang mencukupi..bila balik rumah setakat lipat baju seminggu sekali je..nak masak pon kadang2 cakap dengan suami, xlarat la pa nak masak..kita makan kat kedai ni nak? alhamdulillah saya ada suami yang memahami keadaan saya..i love u papa!

ok sekarang saya perlukan kerja baru & suasana kerja yang tidak melibatkan student..anyone boleh tolong? saya ada degree in business admin & diploma in IT & sekarang tengah buat master in science management..(teruk kan sampai jaja profile diri? nak kata terdesak pon ye gak..hmmm..)

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...