Sunday, March 21, 2010

I Am Not His Favourite!!

just because of my wrongdoings lately..alah, manusia mana pernah perfect kan? nampak sangat bila turn saya nak discuss something dengan dia, ada je yang tak kena & nampak sangat kening tu macam nak bercantum..kalau dengan colleagues lain, bukan main lagi berdekah-dekah ketawanya..whatever! peduli hape nak kena bambu tiap hari ke ape..janji aku buat keje ko & please bear in mind, I'm almost two years here & please don't compare my works with all-senior-kakaks do ok! kalau nak style bekerja yang sama setiap orang dalam satu department, sila bawak orang itu ke mesin fotostat & make copy for 10!

nampak macam emo sangat saya ni kan? memang itu yang saya simpan di dalam hati bila saya diperlekehkan..seolah-olah saya ni tak boleh dipercayai..kesian pada diri sendiri yang tidak berdaya mengontrol emosi & stress lantas menjadi seorang yang sangat sensitif bila ditegur..

ces! ini namanya mengada-ngada..

saya rasa sangat relief & macam di syurga bila beradu di atas katil tanpa mimpi yang indah sebab tak suka mimpi ~ nanti bangun lambat ke ofis!

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...