Monday, October 26, 2009

Fresh Orange Juice..

~ dah lama gile xminum fresh orange..petang tadi lepas keje g Midvalley kejap pastu singgah kt Makan Place..nampak buah oren yang sangat oren, terasa nk minum plak fresh orange..ceritanya begini..

Saya : Dik, bagi akak fresh orange satu teh o ais satu (for cik abg)..

Budak Jual Air : Ok..RM3 kak..

saya pon hulur la duit..
xsampai 1 minit budak tu datang balik..

Budak Jual Air : Kak, sorry la fresh orange xde..

Saya : Eh, tu bukan buah oren ke? (sambil buat muke garang skit)

Budak Jual Air : Hehe..diorang malas nak buat la kak..hehe

Saya : Tolong la buatkan..baby dalam perut nk minum nih..(sambil pegang perut den)

Budak Jual Air : Oh ye ke kak..ok ok..(sambil jerit : woi buat fresh orange cepat weh..sian akak ni baby dia nak minum..mintak2 comel la baby tu mcm muka saya kan kak..)

Saya : haa..camtu la..sian baby ni kan..(dalam hati : sian ko mati2 kena tipu..kuikui)

moral of the story : jangan tipu customer..

p/s : saya belom pregnant lagi..doakan ye..

0 response:

Post a Comment

just say it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...